چشم انداز و ماموریت ما

چشم انداز

ما در این شرکت پیشرو ایرانی در تراز جهانی می باشیم که با ورود به بازارهای جهانی و ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، تداعی کننده برند معتبر ایرانی است. “سپاهان باتری” ارزش مدار، دوستدار محیط زیست و تامین کننده پایدار و رقابت پذیر ذخیره سازهای انرژی است.

ماموریت گروه صنعتی سپاهان باتری

گروه صنعتی سپاهان باتری به عنوان متمایزترین گروه صنعتی برخوردار از زنجیره کامل و بروز تولید و بازیافت باتری، سامانه یکپارچه مدیریت منابع و توان توزیع مویرگی فراگیر تلاش می کند تا به منظور تامین ذخیره سازهای انرژی نسبت به تولید، تامین، توزیع، فروش و بازیافت باتری های وسایل نقلیه و سایر ذخیره سازها به مشتریان (کلیه تولیدکنندگان وسایل نقلیه، نمایندگی های فروش، خرده فروشی ها، عمده فروشی ها، مصرف کنندگان، نهادها، سازمانها و شرکت ها) در سطح کشور، منطقه، آسیا و جهان مبادرت نماید. این گروه صنعتی تعالی خود را در متنوع سازی محصولات، خدمات و منابع، بهره برداری از فناوری های هوشمند و کارآمد، بهبود مستمر، ارزش آفرینی، ارتقای جایگاه برند و نهادینه سازی رویکردهای نوین مدیریت علمی و حرفه ای به پشتوانه نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت در راستای بهبود بهره وری کشور می داند. گروه صنعتی سپاهان باتری به عنوان گروه صنعتی دوستدار محیط زیست، متعهد به مسئولیت اجتماعی و مشتری مدار، با عرضه محصولات و خدمات نو، با قابلیت اطمینان و کیفیت بالا درصدد ایجاد تصویر مثبت و مطلوب در اذهان عمومی است.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ارزش هایی که در سپاهان باتری به آن پایبندیم

رشد

قامت سپاهان باتری همیشه رو به رشد است. ما هیچ گاه از پیشرفت باز نمی‌ایستیم و توان‌مان پیوسته افزایش می یابد.

امنیت

ایمنی در کار و همکاری امن و حرفه‌ای، حرف اول را در سپاهان باتری می زند. آسایش حاصل از امنیت، از ارزش های اصلی مجموعه به‌شمار می رود.

اقتدار

تکیه بر دانش و کرامت انسانی با پشتیبانی کار درست گروهی، بنای این سازمان توانا را محکم کرده است. اقتدار سپاهان باتری با توانگری مردمانش افزایش می یابد.

نوآوری

تفکر و دانش می‌بایست همواره به کار آید و به  نوآوری و خلاقیت منتهی شود. سپاهان باتری پشتیبان نوآوری‌های داخلی و خارجی در تولید باتری خودرو ایرانی است.

بهره‌وری

فعالیت‌های ما در سپاهان باتری می‌بایست علاوه بر نتیجه مطلوب، اثربخشی و کارایی داشته باشد. انرژی و نیروی انسانی به‌جا و بهینه به کار آیند تا بیشترین توان تولید حاصل و کار درست انجام شود.

بالندگی

رشد و ترقی بالندگی می آفریند. تمام افتخارات سپاهان باتری از آن تکنیک افراد مجموعه است و همه در آن سهم دارند. سهم مردمانی که حال و آینده خودشان را رقم می‌زنند.

نگاهی رو به آینده و قامتی رو به رشد

بهره‌مندی از مدیریت منابع انسانی

در راستای همسویی کارکنان و کارمندان داخلی سازمان با توجه به ساختار منابع انسانی و تحقیقات این دپارتمان، سه پارامتر نشانه گیری می شود.

اعتبار

شفاف سازی و ایجاد مسیر همراهی برای کسب اعتبار فردی و تیمی با توجه به حضور پررنگ رسانه‌ای مجموعه

امنیت

شاخص سازی و ایجاد چشم انداز برای کارکنان در جهت ایجاد روابط حسی بین مجموعه و همچنین نمایش مزایای حضور در این رسانه ها برای ایجاد امنیت خاطر و افزایش سطح سلامت روان کارکنان

آینده

ایجاد چشم انداز شغلی در خصوص پیشرفت فردی درون سازمانی و همچنین نمایش بسترهای آینده و فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده برای نسل‌های بعدی کارکنان

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی